Nezodpovědnost

16.02.2009 20:50

Zhruba před rokem jsem vyřadila z chovu importovanou samičku, která měla od mláděte potíže s příjmem potravy a byla velmi drobná. Tuto samičku také prohlédl veterinář a nedoporučil její uchovnění z důvodu možného špatného vývinu orgánů, právě díky sníženému přijmu potravy. Tuto samičku jsem tedy prodala za velmi symbolickou cenu jako mazlíka jisté chovatelce. Jaké bylo moje překvapení, když jsem nyní narazila na stránky chovatelky, která jí uchovnila a ještě mi na mail odpověděla, že není zase tak malá, i když nemá ani jedno kilo váhy a že chce po ní mláďata, ačkoli mě předtím ujišťovala, že jí chce na mazla. Díky takovým chovatelům začínám králíky nevhodné do chovu kastrovat, protože toto je obrovská nezodpovědnost a můžeme jen doufat, že králinda to neodnese svým zdravím, nebo dokonce životem. Pro ty, které to zajímá - samička se jmenuje Rainbow´s Barbie. Více informací mohu poskytnout na mailu.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode